مشاوره تحصيلي تلفني مشاوران برتر مشاوره تحصيلي تلفني مشاوران برتر .

مشاوره تحصيلي تلفني مشاوران برتر

ورود به سايت منادا دانشگاه آزاد اسلامي monada.iau.ir

دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي در مقاطع مختلف در صورت داشتن شرايط ميهماني و يا انتقالي مي توانند در اين سامانه در بازه هاي زماني مقرر، درخواست نقل و انتقالات خود را ثبت نمايند. اين سامانه به منظور تسهبل در امر نقل و انتقالات دانشجويان راه اندازي شده است و دو بار در سال، تمام دانشجويان امكان ثبت درخواست دارند.

 

 

منبع: ورود به سايت منادا دانشگاه آزاد اسلامي 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۱:۲۲ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

ويرايش اطلاعات ثبت نام بدون كنكور دانشگاه هاي سراسري

شركت كنندگان در ثبت نام بدون كنكور، ممكن است در زمان ثبت نام بدون كنكور به دلايل گوناگون همچون سهل انگاري و يا در دسترس نبودن مدارك مورد نياز ثبت نام، اطلاعات خود را به اشتباه ثبت نموده باشند. اين دسته از داوطلبان مي توانند در بازه هاي زماني معين شده از سوي سازمان سنجش آموزش كشور، ويرايش اطلاعات ثبت نام بدون كنكور دانشگاه هاي سراسري را انجام دهند.

 

 

منبع: تصحيح اطلاعات ثبت نام بدون كنكور دانشگاه سراسري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۶:۱۹ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي

 دانشگاه علمي كاربردي جزو دانشگاه هايي است كه به صورت بدون آزمون در دو مقطع كارداني و كارشناسي ناپيوسته پذيرش دانشجو انجام مي دهد. متقاضيان تحصيل بدون كنكور علاوه بر ثبت نام بدون ازمون دانشگاه هاي سراسري و ثبت نام بدون ازمون دانشگاه آزاد مي توانند ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي را انجام دهند.

دانشگاه علمي كاربردي در دو نيمسال تحصيلي اول (مهر ماه) و دوم (بهمن ماه)، پذيرش دانشجو به صورت بدون آزمون ورودي و پذيرش بر اساس سوابق تحصيلي انجام مي دهد. آن دسته از داوطلباني كه علاقمند به ثبت نام و ورود به دانشگاه علمي كاربردي در دو مقطع كارداني و كارشناسي ناپيوسته باشند، بايستي در تاريخ معين از سوي سازمان سنجش آموزش كشور نسبت به انتخاب رشته اقدام نمايند.

 

 

منبع: ثبت نام كردن دانشگاه علمي كاربردي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۰:۳۰ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

سايت ثبت نام آزمون ليسانس به پزشكي

آزمون ليسانس به پزشكي راهي به جز ثبت نام كنكور سراسري و آزاد، براي ورود به رشته هاي پزشكي مي باشد و فارغ التحصيلان داراي مدرك كارشناسي و شرايط مورد نياز ثبت نام مي توانند از طريق اين آزمون وارد رشته هاي پزشكي شوند. در صورتي كه اطلاعاتي از ليست رشته هاي گروه پزشكي نداريد مي توانيد مقاله معرفي كردن رشته هاي پزشكي را مطالعه نماييد.

 

 

منبع: سايت اينترنتي ثبت نام آزمون ليسانس به پزشكي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۸:۳۹ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

مشاوره تحصيلي آنلاين مشاوران برتر

احساس نياز به مشاوره آنلاين و تلفني در اين روزها بيش از پيش حس مي گردد، زيرا حضور در مراكز مشاوره براي پرسيدن سوالات كوتاه، امري دشوار است و همچنين برخي از افراد به دليل شرايط شغلي و يا حضور در دانشگاه و مدارس، عملا امكان حضور در موسسات مشاوره را ندارند.

از همين رو گروه مشاور تحصيلي مشاوران برتر به ياري شما عزيزان آمده و پاسخگوي تمام سوالات شما به صورت تلفني مي باشد. براي رزرو مشاوره تلفني كافي است بر روي لينك "مشاوره تحصيلي و خانواده" بفشاريد و كارشناسان ما در كوتاه ترين زمان ممكن با شما تماس خواهند گرفت.

 

 

منبع: مشاور تحصيلي آنلاين و چت مشاوران برتر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۴:۰۳ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

مشاوره تلفني دانشگاه

تيم مشاوره تحصيلي مشاوران برتر متشكل از مشاوران رتبه برتر آماده پاسخ به پرسش هاي تمام داوطلبان به صورت تلفني و غير حضوري است. شما در منزل، محل كار و در هر ساعت از شبانه روز مي توانيد با بهترين مشاوران تحصيلي ارتباط تلفني برقرار نماييد.

يكي از مزيت هاي مركز مشاوره تحصيلي تلفني مشاوران برتر اين است كه بدون نياز به حضور در موسسه و با كمترين هزينه مشاوره، مي توانيد پاسخ سوالات خود را دريافت كنيد و يا مشاوره و برنامه ريزي درسي براي شركت در هر يك از آزمون هاي علمي كشور دريافت كنيد.

چگونه مي توانم با مشاوران، مشاوره تلفني دريافت كنم؟ براي تماس تلفني با مشاوران خبره تحصيلي بايستي رزرو مشاوره تحصيلي تلفني انجام دهيد و در كوتاه ترين زمان ممكن، كارشناسان مشاوران برتر با شما تماس خواهند گرفت.

 

 

منبع: مشاور تلفني دانشگاه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۶:۴۱ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

كارت ورود به جلسه امتحانات نهايي

يكي از حسن هاي امتحانات نهايي علي رغم استرس هايي كه براي دانش آموزان به همراه دارد، اين است كه آمادگي آن ها را به حد قابل توجهي افزايش مي دهد زيرا امتحان نهايي به صورت هماهنگي كشوري برگزار مي شود و مديريت اين آزمون از دسترس مدرسه و كادر مدرسه خارج است و به همين دليل قبولي در امتحان نهايي نهم و دوازدهم نياز به تلاش و آمادگي سطح بالاي داوطلبان دارد.

آموزش و پرورش با راه اندازي سامانه my.medu.ir اقدام به انتشار كارت ورود به جلسه امتحانات نهايي به صورت اينترنتي و بدون نياز به مراجعه حضوري نموده است. دانش آموزان مي توانند از تاريخ 7 ارديبهشت 1402 با ورود به پنجره واحد خدمات الكترونيك وزارت آموزش و پرورش اقدام به دريافت كارت ورود به جلسه امتحانات نهايي خود نمايند.

 

 

منبع: كارت ورود به جلسه امتحان نهايي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۰:۵۸ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

بودجه بندي آزمون هاي آزمايشي سنجش

 به طور معمول داوطلبان كنكور سراسري به دنبال برترين برنامه ريزي كنكور و جامع ترين آزمون هاي آزمايشي هستند و وسواس به خصوصي در اين زمينه از خود نشان مي دهند و البته اين دقت نظر دور از انتظار نيست... در اين بين برخي از داوطلبان، آزمون هاي آزمايشي سنجش را براي شرايط خود مناسب مي دانند و الزام شركت كردن در كنكورهاي آزمايشي، شناخت بودجه بندي آزمون هاي آزمايشي سنجش مي باشد.

اگر ثبت نام كنكور سراسري را انجام داده ايد و تاكنون در آزمون آزمايشي شركت نكرده ايد، توصيه مي كنيم مطالعه مقاله "معرفي آزمون هاي آزمايشي ازمون سراسري" را در اولويت قرار دهيد و از بين كنكورهاي آزمايشي معرفي شده، بهترين آزمون را كه متناسب با شرايط شما هست، انتخاب كنيد.

 

 

 

 

منبع: مقدار بودجه بندي آزمون هاي آزمايشي سنجش


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۷:۱۰ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

زمان ثبت نام آزمون هاي آزمايشي سنجش

آزمون هاي آزمايشي سنجش جزو كنكورهاي آزمايشي پرطرفدار ايران محسوب مي گردد و مخاطبين اين آزمون براي آگاهي از سطح علمي خود و توانايي رقابت با ساير داوطلبان كنكور سراسري، در آزمون نامبرده شركت مي كنند. آزمون هاي آزمايشي سنجش در سه سطح تابستانه، مرحله اي و جامع برگزار مي شود و آگاهي از زمان ثبت نام آزمون هاي آزمايشي سنجش اهميت بسياري براي داوطلبان دارد. براي اين منظور پيشنهاد مي كنيم به عضويت در كانال تلگرام مشاوره مشاوران برتر و پيج اينستاگرام مشاوره مشاوران برتر درآييد تا در جريان اخبار مهم و مربوطه قرار بگيريد.

 

 

 

منبع: تايم نام نويسي آزمون هاي آزمايشي سنجش


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۸:۵۴ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

هزينه ثبت نام آزمون هاي آزمايشي سنجش

هر يك از ما در طول زندگي خود حداقل يك بار ثبت نام كنكور سراسري و آزاد را انجام داده ايم و طعم استرس ناشي از اعلام نتايج كنكور سراسري را چشيده ايم. در سال هاي اخير برخي از موسسات و سازمان هاي كنكوري اقدام به شبيه سازي كنكور به صورت آزمايشي نموده اند تا اين ميزان استرس را به حداقل برسانند.

موسساتي همچون گزينه دو، قلم چي، گاج، سنجش، واله و... اقدام به برگزاري كنكور آزمايشي مي كنند و داوطلباني كه در اين آزمون ها شركت مي كنند، دستاوردهايي همچون (تجربه شركت در كنكور به صورت آزمايشي، آشنا شدن با جو آزمون، پيدا كردن نقاط ضعف و قوت، بالا بردن سرعت تست زني، آشنا شدن به سطح علمي خود و...) را به دست آورند.

 

 

 

منبع: قيمت ثبت نام آزمون آزمايشي سنجش


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۲۸:۳۴ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)