مشاوره تحصيلي تلفني مشاوران برتر مشاوره تحصيلي تلفني مشاوران برتر .

مشاوره تحصيلي تلفني مشاوران برتر

بهترين مشاوران انتخاب رشته كنكور زبان

براي انتخاب رشته بايستي عوامل بسياري را در نظر گرفت. مسلما علاوه بر رتبه و تراز خوب، معيارهاي مهم ديگري نيز تاثيرگذار مي باشند. همانطور كه ذكر كرديم يكي از چالش برانگيزترين موضوعات تحصيلي، مقوله انتخاب رشته مي باشد زيرا شما با انجام دادن هر گونه اشتباه و خطايي (چه به صورت سهوي چه به صورت عمدي) ممكن است مسير زندگي خود را تغيير دهيد و چه بسا به موفقيت نيز دست نيابيد. مشاوري خبره در زمينه انتخاب رشته مي تواند كمك شاياني من باب اين موضوع به شما كند تا در اين راه به كسب موفقيت دست يابيد. 

گروه مشاوران برتر به شما پيشنهاد مي كند، مشاوراني را براي انتخاب رشته برگزينند كه تجربه كافي، تخصص و دقت بسيار و اطلاعات لازم را در اين مقوله را دارا باشند. شما با انتخاب كارآزموده ترين مشاوران انتخاب رشته در كنكور زبان، مي توانيد نتيجه دلخواه خود را در اين رشته كسب كنيد و بدون هيچ استرس و نگراني فرآيند انتخاب رشته كنكور زبان را به كارگروه مشاوران برتر سپرده و منتظر نتيجه عالي از اين پروسه باشيد.

 

 

 

منبع: بهترين مشاوران انتخاب رشته زبان 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۹:۲۷ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

بهترين مشاوران انتخاب رشته كنكور هنر

مشاوره تحصيلي از جمله مشاغل مهم و حساس مي باشد زيرا شخص مشاور ممكن است موجب موفقيت و يا حتي شكست داوطلبان شود. يكي از نكات مهمي كه از اهميت بالايي برخوردار است اين مي باشد كه مشاور بايستي اشراف كامل بر نحوه انتخاب رشته كنكور هنر و تراز دانشگاه هاي متفاوت را داشته باشد. البته يكي ديگر از ويژگي هاي مشاور مي تواند تسلط و داشتن اطلاعات در مورد علايق و تمايلات فرد باشد.

به طور كلي بهترين مشاوران انتخاب رشته كنكور داراي خصوصياتي مي باشند كه مي توانند شما را در راه درست انتخاب رشته راهنمايي كنند. نياز است مشاوران به تمامي وجوه تحصيلي در دانشگاه ها و موسسات عالي كشور واقف باشند و به تمام اصول درست چينش انتخاب ها آگاه باشند. همچنين ديد مثبت مشاور مي تواند كمك شاياني را به داوطلبان كند. تيم مشاوران برتر مي تواند باتجربه ترين مشاوران انتخاب رشته كنكور هنر را به شما معرفي كند. 

 

 

 

منبع: مشاوران انتخاب رشته كنكور هنر 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۵:۴۷ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

سايت انتخاب رشته كنكور سراسري و آزاد

داوطلبان بسياري در كنكور سراسري و آزاد شركت مي نمايند. پس از انتشار نتيجه اوليه كنكور سراسري، بسياري از داوطلبان با سبك و سياق انتخاب رشته و چگونگي طي نمودن فرآيند انتخاب رشته آشنايي ندارند. در اين مرحله بايد داوطلبان اقدام به مركز مشاوره تحصيلي مشاوران برتر به عنوان تيمي متخصص در اين زمينه بر آن شده است تا به تمام چالش هاي ذهني شما پاسخ صحيح بدهد و در اين مقاله قصد داريم به بررسي موضوع سايت انتخاب رشته كنكور سراسري و آزاد بپردازيم.

 

 

 

منبع: سايت اينترنتي انتخاب رشته كنكور سراسري و آزاد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۱:۲۵ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

زمان انتخاب رشته كنكور سراسري و آزاد

بسياري از داوطلبان براي شركت در كنكور سراسري و آزاد، اخبار موثق را دنبال مي كنند تا از جديدترين خبرهاي مربوط به زمان انتخاب رشته آزمون سراسري و آزاد مطلع شوند. داوطلبان بايستي از جدول زمان بندي مربوط به زمان ثبت نام آزمون سراسري، زمان انتخاب رشته و...باخبر باشند تا اقدامات لازم را در زمان هاي اعلام شده انجام دهند. شركت كنندگان براي كنكور سراسري و آزاد در هر سال نام نويسي مي كنند. همان گونه كه مي دانيد دفترچه ثبت نام و زمان هر كدام از رشته ها متفاوت از يكديگر هستند، داوطلبان مي توانند در بازه زمان مشخص شده اقدام به نام نويسي نمايند همچنين بايستي زمان هاي مربوط به همانطور كه مي دانيد پس از اعلام نتايج كنكور سراسري، دفترچه انتخاب رشته دانشگاه هاي سراسري و آزاد منتشر مي شود و داوطلبان پس از دانلود اين دفترچه مي توانند از ليست رشته محل هاي ارائه شده آگاهي كسب نمايند.

 

 

 

منبع: زمان انتخاب رشته


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۰۴:۱۵ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

تمديد مهلت انتخاب رشته كنكور سراسري و آزاد

 توجه به زمان هاي اعلام شده از سوي سازمان مربوطه بسيار با اهميت است. معمولا پس از اتمام زمان مقرر براي انتخاب رشته كنكور برخي از داوطلبان به دلايل گوناگون از انتخاب رشته و يا ثبت اولويت هاي خود در سايت انتخاب رشته كنكور سراسري و آزاد جا مي مانند. سازمان سنجش آموزش كشور و سازمان سنجش، پذيرش و امور فارغ التحصيلي دانشگاه آزاد به عنوان مجريان فرآيند انتخاب رشته، زمان مجددي را با عنوان تمديد مهلت انتخاب رشته كنكور سراسري و آزاد در اختيار متقاضيان قرار مي دهند. از اين رو در اين مقاله به تمديد مهلت انتخاب رشته كنكور سراسري و آزاد پرداخته ايم.

 

 

 

منبع: تمديد مهلت انتخاب رشته كنكور 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۹:۲۰ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري و آزاد

انتخاب رشته كنكور در عين اينكه حساسيت بالايي دارد از پيچيدگي هاي بسيار زيادي برخوردار است و همين موضوع، مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري و آزاد را براي تمام داوطلبان ضروري نموده است. به دليل استنرس و تنش ناشي از اين امر داوطلبان امكان انتخاب رشته درست را براي خود دور از انتظار مي بينند. تيم مشاوران برتر براي بالا بردن ميزان آگاهي داوطلبان كنكور سراسري در مقاله راهنماي جامع انتخاب رشته كنكور سراسري به شرح مطالب نكات اساسي انتخاب رشته كنكور سراسري پرداخته است و توصيه مي كنيم مطالعه مقاله حاضر را نيز از دست ندهيد.

 

 

 

منبع: مشاوره انتخاب رشته كنكور 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۵:۰۹ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

هزينه انتخاب رشته كنكور سراسري و آزاد

شركت كنندگان بسياري براي شركت در كنكور سراسري و آزاد اقدام به نام نويسي در اين آزمون مي كنند، داوطلباني كه در كارنامه اوليه كنكور سراسري "مجاز به انتخاب رشته" شده باشند، با نزديك شدن به زمان انتخاب رشته كنكور سوالاتي همچون ميزان هزينه انتخاب رشته كنكور سراسري و آزاد و سايت انتخاب رشته كنكور برايشان به وجود مي آيد. زيرا براي ثبت چيدمان انتخاب رشته خود مستلزم پرداخت مبلغ انتخاب رشته و خريد كارت اعتباري و سريال انتخاب رشته مي باشند. در اين مقاله به هزينه انتخاب رشته كنكور سراسري و آزاد مي پردازم.

 

 

 

منبع: هزينه انتخاب رشته كنكور


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۲:۳۰ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

ويرايش انتخاب رشته كنكور دانشگاه هاي سراسري و آزاد

بعد از ثبت نام در كنكور و در صورت پذيرش داوطلبان نوبت به انتخاب رشته مي رسد. انتخاب رشته به عنوان موضوعي مهم از زمان ثبت نام كنكور سراسري تا اعلام نتايج كنكور سراسري محسوب مي گردد و داوطلباني كه بنا به هر دليلي (سهوا و يا عمدا) در انتخاب و ثبت انتخاب رشته دچار اشتباه شوند بايستي به ويرايش انتخاب رشته كنكور دانشگاه هاي سراسري و آزاد بپردازند زيرا صدمات ناشي از اشتباهات انتخاب رشته غيرقابل جبران مي باشد و بعضا داوطلبان را يك سال از ورود به دانشگاه، عقب مي اندازد!!! از اين رو براي پيشگيري از اشتباهات احتمالي بهتر است در زمان انتخاب رشته دقت كافي را داشته باشيد. در اين مقاله به ويرايش انتخاب رشته كنكور دانشگاه هاي سراسري و آزاد پرداخته ايم تا اطلاعات كافي را در اين زمينه داشته باشيد.

 

 

 

منبع: ويرايش انتخاب رشته كنكور سراسري و آزاد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۵:۲۸ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

بهترين مشاوران انتخاب رشته كنكور

اولين قدم پس از اعلام نتيجه اوليه كنكور سراسري، مطالعه دفترچه انتخاب رشته كنكور و سپس اقدامات اوليه چيدمان انتخاب رشته مي باشد. برخي از داوطلبان در اين مرحله ترجيح مي دهند از مشاوران انتخاب رشته راهنمايي دريافت نمايند و برخي ديگر نيز با بالا بردن علم خود در اين زمينه، شروع به چيدمان انتخاب رشته مي كنند.

انتخاب رشته به عنوان مرحله اي مهم و تاثيرگذار بايستي بر اساس علم به مواردي همانند (ارائه رشته به صورت متمركر و نيمه متمركز، نرم افزار تخمين رتبه و يا آگاهي از نمونه كارنامه هاي پذيرفته شده در سال هاي قبل، نحوه چيدمان اولويت ها، توجه به اصول انتخاب رشته، نوع دوره ها، نوع پذيرش ناحيه اي، قطبي، بومي، استاني و كشوري و...) انجام شود.

 

 

 

منبع: مشاوران انتخاب رشته كنكور


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۷:۰۴ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)

راهنماي جامع انتخاب رشته كنكور سراسري

انتخاب رشته يكي از بحث برانگيزترين و چالش برانگيزترين مراحل كنكور سراسري است كه داوطلبان پس از اعلام نتايج اوليه كنكور با آن مواجه مي شوند. در ابتدا بايد يادآور شويم كه مراحل انتخاب رشته دانشگاه هاي سراسري (روزانه يا دولتي، شبانه يا نوبت دوم، پيام نور، موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و پرديس خودگردان) و دانشگاه آزاد از يكديگر مجزا مي باشد.

براي انجام فرآيند انتخاب رشته در هر يك از سيستم هاي آموزشي دانشگاه هاي سراسري و آزاد بايستي "مجاز به انتخاب رشته" شده باشيد. هر داوطلب مجاز به انتخاب 150 كد رشته محل از دانشگاه هاي سراسري و 100 كد رشته محل از دانشگاه آزاد مي باشد و انتخاب هر يك از اين دانشگاه ها از دفترچه انتخاب رشته كنكور دانشگاه سراسري و آزاد صورت مي گيرد.

 

 

 

منبع: راهنماي انتخاب رشته ازمون سراسري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۲:۰۵ توسط:moshaveranebartar موضوع: نظرات (0)